TERMA DAN SYARAT


1. Produk yang telah dibeli dari Faniz Collections tidak boleh ditukarkan KECUALI :
  • Produk berkenaan mengalami kecacatan (defect) kilang
2. Produk yang hendak ditukar perlulah dikembalikan dalam:-
  • Tempoh 3 hari dari tarikh penerimaan produk. (Rujuk rekod poslaju)
  • Produk mestilah dalam keadaan terbaik dan masih berbalut plastik asal.
  • Tiada kecacatan di atas material, koyak, atau rosak atas sebab-sebab pos dan kesilapan pembeli dsb.
3. Kos pemulangan (Samada melalui Pos/Courier) adalah ditanggung sepenuhnya oleh pelanggan termasuk kos penghantaran semula barangan kepada pelanggan.
  
4. Polisi kami sentiasa menjamin setiap barangan yang akan dihantar kepada pelanggan akan diperiksa kesempurnaan kondisinya, kualiti terbaik dan tiada kecacatan. Kecacatan/Kerosakan atau kehilangan barangan disebabkan oleh proses penghantaran (PosLaju/Qourier) bukan tanggungjawab Faniz Collections kerana di luar kawalan kami. Pelanggan dinasihatkan mengambil insuran bagi melindungi setiap penghantaran. Tambahan kos dikenakan (Rujuk pihak Pos). 

5. Pusingan stok bagi barangan yang ditawarkan di laman ini amat pantas. Pelanggan dinasihatkan menghubungi kami untuk mengesahkan stok terlebih dahulu sebelum membuat tempahan. Faniz Collections tidak boleh dipertanggungjawabkan sekiranya barangan yang ditempah kehabisan stok. Pihak kami akan sentiasa memastikan pengurusan stok pada tahap terbaik.

6. Pelanggan Faniz Collections dianggap telah membaca, memahami dan bersetuju dengan terma dan syarat yang digariskan di dalam laman web ini.